E-On ügyfél tájékoztató
2021.02.24 10:41A befizetés valóban lehet a keresett tétel is, de Társaságunk ezt elegendő információ hiányában nem tudja egyértelműen beazonosítani, ugyanis Társaságunk kizárólag a behajtás alá vont tételekről rendelkezik információval. Az E.On Áramszolgáltató Kft. ,az E.On Energiakaerskedelmi Kft. valamint az E.On csoportba tartozó vállalkozások álláspontja szerint a tartozás fennáll, ezért a helyzet tisztázása érdekében kérjük, hogy telefonon vagy online vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltató ügyfélszolgálatával, így meg tudják keresni a hiányzó tételt.
Ha az egyeztetés során az derülne ki, hogy a keresett számla valóban be van fizetve, de ennek ellenére mégis tartozás tart nyilván a szolgáltató rendszere, arra a szolgáltató szabályzott könyvelési rendszere ad magyarázatot. Ilyen esetben az esetek nagy százalékában a késedelem kialakulásának oka, az ügyfél által egy korábbi számla befizetésének elmulasztása. A könyvelések szabályzása azt írja elő, hogy a beérkező tételeket, a sorrendben álló első tételre kell könyvelni, majd amennyiben maradék alakul ki, azt a másodikra, és így tovább. Ennek ellenőrzését társaságunk nem tudja elvégezni, a szükséges információk hiányában, csak közvetett érdeklődésre egyedileg megbízó információira hivatkozva. Társaságunk a követeléskezelési eljárás alá vont tételeken kívül, más bizonylatelszámolási adatokkal nem rendelkezik. Nem rendelkezik továbbá az ügyfél befizetési történetével a szerződéskötéstől számított időszakra.
A fentiek alapján javasoljuk a Szolgáltatóval történő online egyeztetést, mert így gyorsan áttekinthetők a számlák és rögtön rendezni is tudja a tartozást, ha kiderül, melyik számla alapján alakulhatott ki elmaradás.