Panaszkezelés
2013.06.11 14:18Panaszaikkal, cégünk működésével, ügykezelésével kapcsolatban panaszkezelési szabályzatunk alapján járunk el.
Panasz benyújtásának módja:
panasz@sapzrt.hu e-mail címen, továbbá a 06/29 999-351-es központi számunkon, a 06/29 411-211 Fax számunkon, illetve személyesen (2200 Monor, Petőfi utca 4.) tehető meg, munkanapokon 8-12 óráig.
Kérjük panasz bejelentésekor adja meg adatait, a panasz keletkezésének időpontját, munkatársunk nevét, illetve észrevételeit munkánkkal kacsolatban.
Válaszainkat írásban, a panasz beérkezésétől számított 8 munkanapon belül írásban küldjük meg az Ön címére. Amennyiben panasza Megbízónkkal kapcsolatos, azt 24 órán belül elküldjük megbízónk részére.
Panaszkezelési szabályzatunkat, az alábbi linkre kattintva éri el.